Skip to main content

Často kladené otázky

Zde je seznam nejčastěji kladených otázek. Pokud zde nenaleznete odpověď, použijte formulář pod otázkami a zeptejte se na to, co vás zajímá. Pokusíme se vám odpovědět přímo na váš e-mail, pokud se podobných dotazů sejde více, zařadíme je do našeho seznamu.

1 Co mám udělat pro to, abych byl/a zařazen/a do databáze uchazečů o zaměstnání v zahraničí společnosti EuroStaff?
Prvním krokem je vždy zaslání vyplněného vstupního formuláře. Poté budete vyzváni k účasti na osobním pohovoru, na který si vezmete s sebou aktuální pasovou fotografii. Na této informativní schůzce vyplníte formulář společnosti EuroStaff pro uchazeče o zaměstnání a svým podpisem vyjádříte souhlas se shromažďováním vašich osobních údajů za účelem získání zaměstnání (zákon č. 101/2001 Sb.).

2 Jak vysoké jsou poplatky spojené se zařazením do databáze uchazečů o zaměstnání v zahraničí, které nabízí společnost EuroStaff?
Při zařazení do databáze neplatíte žádné poplatky, tato služba je zcela zdarma.

3 Jak dlouho trvá celý proces od zařazení do databáze po podepsání kontraktu a vycestování do zahraničního zdravotnického zařízení?
Délka procesu závisí na mnoha faktorech a nedá se jednoznačně stanovit. Obecně lze říci, že pokud splňujete všechny předpoklady (odborná a jazyková připravenost, požadované dokumenty a délka praxe) a váš profil odpovídá požadavku zahraničního partnera, může vaše umístění proběhnout v časovém horizontu tří měsíců. Na tomto místě je třeba upozornit, že ve většině případů se jedná o výběrové řízení a zaměstnavatel si vybírá z více uchazečů/uchazeček.

4 Budu mít možnost kontaktovat ještě před podepsáním kontraktu svého budoucího zaměstnavatele?
Ano, interview se zaměstnavatelem je nedílnou součástí výběrového řízení. Realizuje se většinou telefonicky, v termínu, který je vám s dostatečným předstihem oznámen, ve výjimečných případech osobně, a máte při něm možnost nejenom pozitivně zapůsobit a ovlivnit rozhodnutí výběrové komise, ale také se informovat na podrobnosti ohledně vaší konkrétní pracovní pozice. Společnost EuroStaff pořádá také kurz přípravy na interview se zaměstnavatelem.

5 Mám zájem o práci v Saúdské Arábii, mám však málo informací o místní kultuře, náboženských zvycích a pravidlech. Co je pravdy na tom, že ženy v Saúdské Arábii nesmějí řídit auto?
Ženy-muslimky skutečně nesmějí podle místních pravidel řídit automobil. Více informací o životě v Saúdské Arábii však najdete v sekci Dopisy od klientů

6 Dá se nějak stručně charakterizovat ideální profil úspěšného uchazeče/ uchazečky o pracovní pozici v zahraničí u společnosti EuroStaff?
Ideálním uchazečem je zdravotník (sestra, fyzioterapeut, laborant, lékař…) s náležitě ukončeným vzděláním ve svém oboru, dostatečnou délkou praxe (min. 2 roky), a s doložitelným průběhem dosavadního zaměstnání ve zdravotnictví. Nezbytným předpokladem je dobrá znalost anglického jazyka jak v obecné, tak odborné rovině.

7 Jak mám postupovat v případě neúspěchu při absolvování zkoušky z anglického jazyka u společnosti EuroStaff?
Počet pokusů není omezen, v případě nedostatků zásadního charakteru doporučujeme navštěvovat některý z jazykových kurzů společnosti EuroStaff. Budete se moci na procvičení problematických jevů zaměřit a tím se dostat na požadovanou vyšší úroveň v jazykové vybavenosti. Nenalezli jste zde odpověď na svou otázku? Neváhejte nís kontaktovat - buď telefonicky (tel.) nebo mailem (e-mail), rádi vám vše zodpovíme!